BELI 2KOTAK KNEECARE DAPAT 4HELAI DENGAN HARGA RM70!!!

MEMPERKENALKAN PENDAKAP TERAPI BERHABA 

TEKNOLOGI BIORAY DARI US

bila pakai terasa macam bertungku

FEEDBACK DARI PENGGUNA KNEECARE HARINI !!

100% berbeza dengan pendakap lutut lain oleh kerana teknologi BIO-RAY menghasilkan haba.

Kelebihan BIO-Ray Untuk Sakit Lutut

Terapi 'BIO-RAY' bantu meransang pembentukan tulang rawan(cartilage) yang baru serta menghalang tulang rawan dari terus menipis

Terapi 'BIO-RAY' juga membantu penghasilan bendalir lutut untuk sendi lutut menjadi lebih elastik dan fleksibel supaya dapat mengurangkan rasa sakit

Haba yang terhasil membantu aliran darah menjadi lancar supaya nutrien dapat sampai dengan cepat untuk mempercepatkan proses penyembuhan

Terapi 'BIO-RAY' bantu memecahkan kristal asid urik dan menghalangnya daripada terbentuk untuk masalah gout

Haba yang terhasil anggan 40°C sangat efektif bantu menghilangkan sakit

KNEECARE juga bertindak sebagai sokongan lutut sangat sesuai dipakai untuk aktiviti harian
 

"Sakit lutut kritikal tahap 4. Sekarang boleh lipat lutut masa duduk solat. Baru pakai 5 hari. Sehari pakai 2 jam je."

~ Puan Hasni

"Family terkejut beruk tengok saya jalan dah tak tempang. Baru sehari pakai. Bertahun solat atas kerusi. Tergamam semalam solat maghrib dan isyak dah solat macam dulu "

~ Tuan Zaini, Sarawak

"Umur dah 56 tahun berjaya naik Gunung Kinabalu. Lutut sudah pulih lepas pakai tiap hari"

~ Puan Junaidah, 56 Tahun

Sangat sesuai untuk simptom sakit lutut macam ni...

Lutut jadi kebas

Sakit bila naik tangga

Sakit bila bengkok lutut

Lutut jadi cramp

Selalu bunyi kruk krak bila bengkok lutut

Lutut bengkak

 AWAS!

Jaga-jaga, di atas ialah simptom-simptom OSTEOARTHRITIS. Kena cepat rawat sebelum melarat bertambah teruk. Jangan sampai terpaksa buat pembedahan lutut!

Ramai mengadu kat kami dah penat makan ubat tahan sakit, sapu minyak

panas tapi masih sama takda beza pun!

Sapu bermacam jenis minyak panas

Makan macam-macam jenis ubat tahan sakit

Nak buat pembedahan lagi takut risiko tinggi!

Ramai orang takut buat pembedahan sebab risiko terlalu tinggi, selepas pembedahan nak sembuh ambil masa yang sangat lama!
 

Ini sebahagian daripada pengguna yang berpuas hati setelah guna Kneecare..

DAPATKAN SEKARANG PADA HARI INI SEMENTARA PROMOSI MASIH ADA 

Saiz untuk KNEECARE ialah FREE SIZE. Sesuai untuk ukurlilit lutut 

dari 30cm - 55cm. Material kain boleh diregang.

 SOALAN-SOALAN YANG SERING DITANYA

jika dijaga rapi, insyaAllah 5-6 bulan masih boleh berfungsi.
jangan rendam dalam air. jika hendak dibasuh, lap sahaja dengan kain lembab.
jauh daripada terkena cahaya panas matahari dan benda-benda yang hasilkan haba. Simpan dikawasan yang mempunyai suhu bilik
ada masalah kulit sensitif, pakai 'stent' di jantung, wanita hamil tidak boleh guna pendakap lutut ini.
hanya pakai seperti pendakap lutut biasa. sarungkan sahaja
Maksimum 4 jam sahaja sehari dan pakai hanya bila lutut rasa sakit. Jika sakit sudah hilang, tak digalakkan untuk pakai.
KNEECARE ini free size. Jadi insyaAllah semua orang boleh muat pakai. Lagipun material KNEECARE ini boleh diregang ikut saiz ukurlilit lutut